reklama

Nájsť španielske šťastie...

Už to je viac ako jeden rok, čo som prišla hľadať moje šťastie do Španielska. Zo začiatku sa zdalo všetko nesmierne komplikované a zdĺhavé. Zvyknúť si na nových ľudí, nové zvyky, nové prostredie...Po čase človek príde nato, prečo sa hovorí: Spain is different. Zvyknúť sa dá na všetko, no dá sa nájsť skutočné šťastie mimo rodnej krajiny?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

V čom spočíva španielske šťastie? Je to to isté ako šťastie v Španielsku?

Podľa väčšiny španielov šťastie spočíva v tom, aby ste sa dobre najedli, dobre zabavili a hlavne, aby ste boli v spoločnosti ľudí. Pre mňa však šťastie musí obsahovať iné charakteristiky: priatelia, rodina a dobrá práca. Ako sa však dá nájsť šťastie, keď opustíte rodinu i priateľov a ste bez práce? Toto bola otázka, ktorú som riešila mnohokrát počas tohto prvého roku. Keďže som zo začiatku len študovala a nepracovala, všetko sa zdalo príliš komplikované a otázka nájdenia šťastie sa javila nesplniteľnou...

No, správny Slovák, Slovenka sa nikdy nevzdáva, bojuje bez prestania, občas zúfa, no ide ďalej...

Dnes ráno, keď som sa vracala z práce, prepadol ma pocit šťastia, skutočného šťastie. Vonku hrialo slniečko, z rádia znela chytľavá latino pesnička, v hlave sa mi vracali myšlienky na spokojných pacientov z nočnej služby a moje srdce veselo bilo s myšlienkou: Som šťastná...konečne...skutočne šťastná...

Aj napriek tomu, že mi nesmierne chýba moja rodina a moji priatelia, mám pocit, že som našla moje španielske šťastie. Neviem opísať tento pocit, no teraz už viem, že skutočné šťastie sa dá nájsť kdekoľvek, stačí len neprestať hľadať ho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



antonia dudekova

antonia dudekova

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jedna z vas, co chce vykricat svetu, aby sa prestal krutit, lebo ta odstrediva sila ju vytlaca na koniec moznosti...

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu