reklama

Návrat domov...

Prísť domov, to je moja myšlienka týchto dní. Týchto osem mesiacov ubehlo rýchlo, no napriek tomu mám pocit, že ma čaká len veľmi málo starých známych.Za 22 dní ma čaká moja cesta domov. Už ani neviem, ako vyzerá tma o štvrtej poobede, aký je to pocit, keď týžden nevidieť slnko a ako sa ľudia mračia na zástavkách. Ah, ako krásne je doma...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

V mojom byte už mám pripravený kufor (v podstate je tam ešte od poslednej služobky), ktorý mi pripomína, že čoskoro poletím domov. Zvláštny pocit.   Neskutočne sa teším, no na druhej strane mám aj veľký strach. Veľa ľudí ma už tam nečaká...   Nájsť domov v novej krajine bol môj sen a teraz uvažujem, či môj slovenský domov je ešte mojím domovom... Každým dňom si viac zvykám na španielske nekonečné slnko, s každým týždňom menej pacientov zaznamená môj prízvuk, s každým mesiacom píšem horšie po slovensky... Čo bude nasledovať s každým rokom?  Tieto dva roky ubehli ako voda, čo ma ešte stále drží nad vodou... No tápam v neznámych vodách tmavých morí samoty.   Uvidíme, či ma ešte spozná moje milované údolie a či ja spoznám, čo je to, čo mi chýba.

antonia dudekova

antonia dudekova

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jedna z vas, co chce vykricat svetu, aby sa prestal krutit, lebo ta odstrediva sila ju vytlaca na koniec moznosti...

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu