reklama

IBERIA- hanba španielského leteckého priemyslu.

Plánujete cestu do Španielska? Vrelo odporúčam, len prosím vás, nie so spoločnosťou IBERIA. V prípade, že vám nevadí pravidelné takmer hodinové meškanie, zamračené letušky a 66%percentná šanca, že vám stratia kufor, tak nech sa páči. Možno máte iné skúsenosti, ale ja už tohto najväčšieho španielského leteckého prepravcu nemôžem vystáť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

 Čo si predstavíte, keď sa povie slovo IBERIA? Istotne vás napadne súvislosť so Španielskom a tých viac svetaznalých aj kontrétna letecká spoločnosť. Veď je prirodzené, že keď sa vyberiete do Španielska (nie do Barcelony, kam sa dostanete aj nízkonákladovo z Bratislavy) použijete najvýznamnejšieho dopravcu krajiny. Týmto článkom by som chcela poukázať na neserioznosť tejto spoločnosti, a hlavne predísť ďalším nemilým stratám našich batožín.

 Zo Španielska lietam pomerne často, kedže tam žijem. Výber leteckej spoločnosti sa u mňa vždy riadil hlavne dobou letu a cenou, no odteraz už len menom spoločnosti: IBERIA NIKDY VIAC. A čo ma vedie k tomuto záveru? Nuž, za posledný rok som letela s touto spoločnosťou tri-krát, z toho dva-krát som priletela do Viedne bez batožiny. Keď mi kufor neprišiel prvý krát, pripisovala som to náhode, ale pre istotu som následne radšej uprednostňovala iné spoločnosti. Po čase som im dala ďalšiu šancu a čo sa nestane, kufor zostal v Alicante. Navyše úradník tejto spločnosti na viedeňskom letisku bol veľmi strohý a neochotný, dokonca nevedel ani po španielsky, takže som robila prekladateľa jednej španielskej rodine, ktorým tiež stratili kufor. Na obranu tejto spoločnosti musím povedať, že raz mi kufor nestratili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samozrejme, batožina sa vždy o pár dní (5-10) našla. Prišla v úbohom stave, kufor bol vhodný tak akurát do kontajnera, všetky veci polámané a darčeky zničené. Na list s ospravedlnením som čakala pol roka a na vybavenie reklamácie 9 mesiacov, a aj to mi zaplatili len 50% z mojich nákladov súvisiacich s omeškaním batožiny. Nehovoriac už ani o tom, aký veľký telefónny účet mi prišiel za vybavonanie reklamácie.

Na záver snáď dodám, že podobné skúsenosti má veľa členov mojej rodiny a známych. Preto, ak budete cestovať s Iberiou, radšej si to ešte rozmyslite.

Prajem vám šťastnejšie lety do Španielska:)

antonia dudekova

antonia dudekova

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jedna z vas, co chce vykricat svetu, aby sa prestal krutit, lebo ta odstrediva sila ju vytlaca na koniec moznosti...

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu