reklama

Imigrant-nekonečný boj s papiermi.

Keď sa zdá, že všetko začína naberať dobrý spád, vtedy sa ako vždy objaví byrokratický predpis, ktorý všetko zniči. Sladké ilúzie vystrieda horká realita, ktorá mi zasa dá najavo, že som len imigrant. Zmeniť národnosť kôli práci?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Ponuka práce, aká sa neodmieta, výborná perspektíva, príjemné a kľudné pracovisko, mesačný plat rovnajúci polročnému na slovensku..... a šéfka, ktorá vás chce prijať hneď. To je ilúzia, ktorá ma včera navštívila. No dnes je realita iná. Nespľňam totiž jeden predpis, ktorý vraví, že súdneho lekára v španielsku môže vykonávať len príslušník španielskej národnosti. Prečo?? Odpoveď nepoznám. Určite má niaky dôvod, ako všetky podmienky, ktoré som musela doposiaľ splniť.

Vravím si, nevadí, práce je tu dosť, snáď ďalší pohovor sa podarí. Aj sa podaril, práca v súkromnej klinike by sa mi tiež páčila, a jej riaditeľ potrebuje lekárov, tak čo mi bráni? Pôjdem sa zaregistrovať do španielskej lekárskej komory, veď všetky dokumenty mám už v poriadku / registrácia prechodného pobytu 20 dní čakania, preukaz totožnosti vydaní španielskou políciou 50 dní, zrovnoprávnenie titulu MUDr. 6 mesiacov, skúška MIR 7 mesiacov prípravy, diplom zo španielského jazyka.../ lenže to som nevedela, že potrebujem ešte jedno malé potvrdenie, ktoré všetko zmení: potvrdenie o profesijnej bezúhonnosti vydané Slovenskou Lekárskou Komorou. Keďže som nikdy nepracovala ako lekár na Slovensku, nie som jej členom, takže potrdenie mi dať nemôžu.

Tento začarovaný kruh ma už prestáva baviť. Moje odhodlanie bolo vždy vysoké, ale polená, ktoré sú mi stále hádzané pod nohy mi ho rúcajú. Už chápem Dona Quijota a jeho boj s veternými mlynmi...

Vzdať sa alebo pokračovať? to je otázka...

antonia dudekova

antonia dudekova

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jedna z vas, co chce vykricat svetu, aby sa prestal krutit, lebo ta odstrediva sila ju vytlaca na koniec moznosti...

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu