reklama

Labrador- najvernejší pes?

Jedna z mnohých výhod môjho nového domova je náš Kimbo. Jeho príbeh je i mojím, pretože ma sprevádza na každom kroku. Staňte sa aj vy jeho súčasťou aspoň na chvíľu a on vám rozpovie, ako sa žije v Španielsku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)


 Dovoľte mi, aby som vám predstavila nášho Kimba...

Obrázok blogu


A takto sa to všetko začalo:
  Prišiel pred Vianocami a prvé, čo urobil bolo, že sa uložil spať do mojej športovej tašky. To predznamenalo budúce zameranie.

 

Obrázok blogu

   

Len čo sa trošku udomácnil, začal pracovať (na španiela trošku nezvyčajné).

Obrázok blogu



Práve boli mandľovníky v rozkvete, keď sme mu prvý krát ukázali našu vyprahnutú krajinu.





A toto sú jeho najobľúbenejšie miesta: v lone a
(Žeby predsa len bol španiel?)

Obrázok blogu



  v bazéne,

kde nikdy nestráca svoj záchranársky pud


Obrázok blogu



Zažil už všeličo, 50 stupňové horúčavy

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu




i zázrak: sneh, ktorý ho nechal zjavne zaskočeného.

Obrázok blogu



na záver nesmiem opomenúť ani môjho slovenského psíka :)

Obrázok blogu




Tak čo, nechcete aj vy labradora?

antonia dudekova

antonia dudekova

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jedna z vas, co chce vykricat svetu, aby sa prestal krutit, lebo ta odstrediva sila ju vytlaca na koniec moznosti...

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu